Pokladna

Integrované pokladní řešení

Bezpečné a rychlé odbavení zákazníka díky integraci pokladny a platebního terminálu

  • Zkrácení doby odbavení zákazníka u pokladny
  • Nepřetržitá servisní podpora
  • Přizpůsobení systému individuálním potřebám obchodníka

pokladna

Stále více zákazníků dává přednost platbě kartou před hotovostí, navíc platba kartou je v průměru o 1/3 vyšší. Chcete-li vyjít vstříc moderním trendům a měnícím se zvykům zákazníků, využijte naše integrované pokladní řešení. Získáte propracovaný pokladní systém a platby kartou budou probíhat rychle, bezpečně a spolehlivě.

VLASTNOSTI   PRODUKTU

  • Integrované řešení pokladního a platebního systému.
  • Vzdálená správa aplikace a jejích parametrů.
  • Podpora služby dobíjení předplacených mobilních telefonů.

 

Jedinečným potřebám každého obchodníka dokážeme vyjít vstříc díky široké nabídce platebních terminálů i pokladních systémů. Svým ergonomickým provedením odpovídají požadavkům pokladního místa a nabízí maximální přizpůsobitelnost při zachování vysoké odolnosti a nízkých nároků na údržbu.

Propojení terminálu s pokladním systémem zrychluje odbavení zákazníka a vylučuje chybovost způsobenou dvojím zadáváním inkasované částky. Naše integrované řešení umožňuje platby čipovými, magnetickými a  bezkontaktními kartami VISA®, MasterCard®, Diners Club®, JCB®, American Express®, ale i vašich vlastních dárkových či věrnostních karet.

 

VÝHODY PRO VÁS

  • Zrychlení odbavení zákazníka a vyloučení omylů nebo záměrné manipulace při dvojím markování.
  • Rychlá a snadná aktualizace softwaru bez nutného zásahu servisního technika.
  • Rozšíření nabídky služeb, příležitost ke zvýšení obratu.
  • Akceptace dárkových a privátních karet.
  • Skladový systém v Cloudu.
  • Ke svým datům se dostanete kdykoli a odkudkoli.
  • Využití privátních a věrnostních schémat zvyšuje loajalitu a obrat.

 

Bezkonkurenční poměr cena – výkon

Za cenu od 30 000 Kč při koupi, nebo 1 780 Kč měsíčně při pronájmu získáváte kvalitní a na trhu jedinečné řešení využívající širokou řadu platebních terminálů Ingenico a pokladních zařízení DATONA.

Součástí nabídky je informační systém, který poskytuje:

  •  Integrované pokladní řešení nabízí nenáročnou pokladnu s  dotykovou obrazovkou, případně pokladnu s klávesnicí a myší s  rozšířenou možností obsluhy skladového systému.
  • Samozřejmostí je připojení skeneru čárového kódu, váhy, laserové tiskárny nebo zákaznického displeje. Pokladna prodává zboží po kusech, kilogramech, metrech nebo jiných jednotkách.

pos4

 

Servisní podpora

  • Integrované řešení dodáme přímo do vaší prodejny, kde ho odborně nainstalujeme, zabezpečíme a připravíme k okamžitému použití. Samozřejmě také proškolíme váš personál.
  • Zajišťují kompletní servisní podporu dostupnou non-stop po celý rok.
  • Všechny potřebné funkce k vedení skladové evidence a umožňuje provozní i účetní reporting. Ke svým datům se dostanete odkudkoli a  výstupy pro účetnictví budou pro vás hračka.
  • Systém dále umožňuje řídit vlastní prodejní akce, speciální promo akce v  závislosti na času a druhu zboží, případně jiné akční nabídky (např.  bundle nabídky).

 

et1611

All In One PC ASUS ET1311 PUT

Konfigurace:

  • Dvoujádrový procesor Intel Atom D425
  • 2GB RAM
  • Matný LED dotykový displej s úhlopříčkou 15,6″, který poskytuje lepší viditelnost obrazu
  • Vestavěný COM port a čtyři USB porty umožňují připojení pokladních periferií
  • WinXP POS Ready
  • Montážní příslušenství VESA umožňují flexibilní umístění na stojánek
  • Připojenými pokladním periferiemi:
    • Termální tiskárna
    • Zákaznický display
    • Skener čárových kódů
    • Pokladní zásuvka

Pro snadnější umístění v prostoru provozovny a přístup k PC je součástí dodávky stojánek pro pokladní PC.